12 תשובות
מיקה
אני אישית לאחותי קוראת פליצי ממליצה שם נאה עד מאוד
דפנה
קסקסיאן
אנונימי
הייתי מביאה לך שם, אבל אני גרועה בשמות.
קראתי לכלב שלי - "כלב"........
אז "כלבה" זה אחלה
קראתי לכלב שלי - "כלב"........
אז "כלבה" זה אחלה
פוקי
תלוי איך היא נראית
לאקי כמו מזל באנגלית
סקאי
מואנה
לאקי
שלג
סנואי
שוגי
סנופי
שוקו
מוקה
טופי
סנואי
שוגי
סנופי
שוקו
מוקה
טופי
באותו הנושא: