12 תשובות
מיקה
אני אישית לאחותי קוראת פליצי ממליצה שם נאה עד מאוד
דפנה
קסקסיאן
אנונימי
הייתי מביאה לך שם, אבל אני גרועה בשמות.

קראתי לכלב שלי - "כלב"........

אז "כלבה" זה אחלה
תלוי איך היא נראית
לאקי כמו מזל באנגלית
סקאי
מואנה
שלג
סנואי
שוגי
סנופי
שוקו
מוקה
טופי