4 תשובות
ידני נותן לך את האפשרות לנהוג גם על אוטומט וגם ידני, אבל זה כבר בקושי בשימוש וקשה יותר.
אוטומט קל יותר.
אני עושה על ידני, כי יש מצב שיום אחד אצטרך את זה. אין לדעת מה יפול עליי בחיים.
אוטומט קל יותר.
אני עושה על ידני, כי יש מצב שיום אחד אצטרך את זה. אין לדעת מה יפול עליי בחיים.
אם למישהו יש רישיון ידני הוא יכול ליסוע גם באוטו אוטומוטי
אבל לא הפוך
אבל לא הפוך
ידני
על ידני אפשר לנהוג גם על אוטומוט אבל מי שעושה אוטומט לא יכול, חוץ מזה את צריכה לקחת את השיקולים שלך. רוב המכוניות היום על אוטומט
אנונימית
באותו הנושא: