4 תשובות
ידני נותן לך את האפשרות לנהוג גם על אוטומט וגם ידני, אבל זה כבר בקושי בשימוש וקשה יותר.
אוטומט קל יותר.
אני עושה על ידני, כי יש מצב שיום אחד אצטרך את זה. אין לדעת מה יפול עליי בחיים.
FML
אם למישהו יש רישיון ידני הוא יכול ליסוע גם באוטו אוטומוטי
אבל לא הפוך
ידני
על ידני אפשר לנהוג גם על אוטומוט אבל מי שעושה אוטומט לא יכול, חוץ מזה את צריכה לקחת את השיקולים שלך. רוב המכוניות היום על אוטומט
אנונימית