התחברות
הרשמה
אולי אני מגזים, אבל גם לכם זה מרגיש שרבע או חצי מישראלים כבר היו בדובאי?
13 בדצמבר 2020, 16:53
חו"ל
טיסה
דובאי
נסיעה
ישראל
4 תשובות
לא
P
Perfect meeee
לא חצי אבל כן הרבה הולכים לשם
ס
סתם חסרת חיים
אולי
ב
במב ללא נוגטט
לא
פ
פול מקרטני
באותו הנושא:
אם אני רבע פולני, רבע מצרי, רבע גרמני ורבע ישראלי, מה אני?
אם דוד שלי התפנה אצלי בשירותים ואחרי רבע שעה 20 דק גזה נכנסתי ועשיתי צואה
סרטים ישראלים לנוער כמו - ג'סטה,פול גז וכאלה
אולי הגז שאנחנו נושמים לא מראה לנו את העולם האמיתי
ברכב שאני לומדת בו נהיגה הגז והברקס מאוד רגישים- שכשאני לוחצת על הגז אני לא מרגישה אותו בכלל זה כאילו הרגל שלי מרחפת
אני בכאבים איומים של מחזור מרגיש לי שהרחם שלי נקרע וחולק לרבעים מה עושים?!
אני לא מרגיש ישראלי מרגיש ערבי מה לעשות????
איך מרגיש גז צחוק
אני מרגיש את הגזים בבטן אבל הם לא יוצאים ואני כבר שעה בשירותיפ מה אני עושה?
למה הרבה ישראלים לא מבינים את החשיבות של ייצוא גז?
אתם לא חושבים אולי שהאינטרנט קצת מגזים? ממש עושים שיימינג על ג'יימס