7 תשובות
אני אוהבת של kotex
אני אישית משתמשת ב2:
אולווייז וקוטקס...
אולווייז אוהב טיפה יותר
always platinum
kotex
always
אולוויז
אולוויז
אולוויז.
אני אישית מתגעגעת לפדים שחילקו לנו בבית הספר בשיחת החינוך המיני