7 תשובות
אני אוהבת של kotex
אני אישית משתמשת ב2:
אולווייז וקוטקס...
אולווייז אוהב טיפה יותר
אולווייז וקוטקס...
אולווייז אוהב טיפה יותר
always platinum
kotex
kotex
always
אולוויז
אולוויז
אולוויז.
אני אישית מתגעגעת לפדים שחילקו לנו בבית הספר בשיחת החינוך המיני
אני אישית מתגעגעת לפדים שחילקו לנו בבית הספר בשיחת החינוך המיני
באותו הנושא: