אני בן 18 כרגע לומד בכיתה יד והצבא הציע לי להמשיך ללימוד הנדסה . בעבר ניסתי לגשת לפסיכומטרי לבד לא כל כך צלח לכן החלטתי במקביל ללמודים של כיתה יד לגשת במועד מרץ לפסיכומטרי בעזרת קורס . 1) אך מתנהלים הקורסים תחת מגבלות הקורונה ? 2) נבחנים שניגשו במועדים האחרונים ויכולים להמליץ על מכונים טובים ולמה הם טובים ? 3) נבחנים שניגשו לפסיכומטרי בעזרת קורס בזום כמה זה יעיל , נוח , ועוזר להצלחה ? תודה מראש . והבנתי שעכשיו יש מועד של פסיכומטרי אז הצלחה רבה לכולם