5 תשובות
יש לי חברים אבל אין לי חברים *אמיתיים* ולכן אני לא מחשיבה את זה
אין לי חברים
יש לי כמה שיהיו איתי בבית ספר אבל יזרקו אותי כשלא יהיה בי שימוש
אני בעיקר לבד
אנונימית
אין לי אבל אני גם לא צריכה כאלה ...
אני בעיקר פה בטיקטוק או מדברת עם אנשים בסנאפ
אין לי חברים.
בחיים לא הלכתי לחבר הביתה בחיים לא הלכתי עם מישהו לאכול משהו.
אבל זה לא ששונאים אותי או משהו אני כן מדבר איתם פשוט אני לא מחשיב אותם כ"חברים"