50 תשובות
מסכימה לגמרי.

r. george
אין דבר כזה בן אדם מכוער, בן אדם מכוער יש רק באופי
מסכימה. וגם אתה יפה אתה סתם חושב שלא
כולם יפים חוץ מאנסים, פדופילים, מתעללים, רוצחים, גנבים, ופלסטינים. ;)
אנונימית
אני בטוחה שאתה יפה כי השאר חושבים באותה צורה שאמרת עלייך,ולגביי השאלה שלך,זה יותר עניין של טעם כי אולי ראית פעם מישהו וחשבת שהוא לא מכוער אבל מישהו אחר כן
שואל השאלה:
לא יודע תמיד שמישהו אומר לי שהוא מכוער ואז אני רואה תמונה שלו אני כזה ;-;
הלוואי שהייתי טהורה כמוך והייתי מסתכלת על אנשים מנקודת מבט כזאת אבל אני פשוט שונאת אדם ומבחינתי ראיתי הרבה אנשים מכוערים בחיים
כל אחד יפה בדרך שלו
כולם יפים כמו שהם
אני חושבת שכולם יפים בדרך שלהם
והיי אתה יפה כמו שאתה אל תוריד מעצמך!
יש אופי מכוער..
אין אנשים מכוערים...
זה כי אין מכוער רק אנחנו קובעים
שואל השאלה:
אה וואו תודה על החמות
אני לא ראיתי מישהו מכוער, רק אנשים שדוחים אותי בהתנהגות והיחס שלהם
שואל השאלה:
תמיד הגזענים מכוערים... מעניין...
כנראה עוד לא ראית אותי
הוו, זה ממש חמוד
שואל השאלה:
:)
מעטים האנשים שהם באמת מכוערים. רובנו ממוצעים פלוס- מינוס. באמת שקל יותר למצוא מישהו יפה ממכוער
אנונימית
אימלה נכון
אנונימית
גם אתה נראה טוב אחי❤
שואל השאלה:
לא לול
מה שנייה אני מנסה להבין אם זה טרולים התגובות שכאן
שואל השאלה:
זה לא למה את חושבת?
אין דבר כזה מכוער לכל אחד יש יופי
אצל כל כל יופי מתבטא בצורה שונה זה הכל
אני יכולה למצוא יופי בכל אדם ואדם, גם הבן אדם שבעיני מישהו אחר ייחשב הכי מכוער בעולם אני עדיין אסתכל על הפרצוף שלו ואראה בו משהו יפה ומיוחד. אבל רק אם אני מחפשת. כאילו יש אנשים אני מסתכלת עליהם ואומרת איזה מכוערים הם (אל תתייפיפו לכולנו זה קורה..) אבל אם אני מתעמקת אני באמת יכולה לראות את יופים ושיש להם משהו יפה ומיוחד בפנים שלהם.
אז גם הבן אדם הכי "מכוער" בעולם אני אני אמצא בו משהו יפה
שואל השאלה:
כנלללל
בוא תראה אותי :)
אנונימית
נכון. חשבתי על זה כשהייתי בחטיבה וראיתי סדרות כאלה שלא כל השחקנים בהם הם מודל היופי ממש כמו שגל אמרה באח הגדול. פשוט אין אנשים מכוערים. היופי שוכן בעיניי המתבונן
תראי אותי ,יצרו אותי מבחינה חיצונית כל כך מכוער.
אנונימי
להגיד את האמת אני מאוד מפרידה בין האופי ליופי.
הייתה לי חברה שהאופי שלה היה ממש טוב אבל חיצונית היא הייתה מכוערת.
מצטערת זה נשמע רע שאני אומרת את זה,אבל אני חושבת שאם תראו יש מצב תבינו.
אנונימית
ראית פעם מישהי אחרי התקפת חומצה, או בן אדם שתקף אותו גורילה בפנים והוא עבר 28 ניתוחים?. תאמיני לי אולי מפנים הם יפים אבל מבחוץ לא כל כך
בבקשה מישהו מכוער מבחוץ( למרות שמבפנים הוא בן אדם ענק)
^הוא לא מכוער בעיניי.
בבקשה.
יש יותר גרועים מזה אבל זה כבר קשה לצפייה
שואל השאלה:
איזה מתוקק הוא דיי
הוא בן אדם טוב עם לב ענק. אין ספק
שואל השאלה:
אני לא אתייפחיף ואגיד שהם לא מכוערים אבל הם נראים ממש חמודים מבפנים אז לא כזה אכפת לי ואופי טוב יכול לגרום לכל אחד להראות מדהים.
השנייה לא ממש חמודה. ואין לה כל כך אופי. יש לה פיגור שכלי ברמה חמורה שהיא אפילו לא יכולה להבין מילים. לא רואה איזה אופי יש לה...
יש אנשים מכוערים (אני) ויש אנשים יפים דיי להיות צבועים. יש אנשים יפים עם אופי חרא ואנשים מכוערים עם אופי טוב.
חח בואי תראי אותי
ראיתי, אבל לא הרבה
כולם יפים. בכל בן אדם אפשר למצוא יופי
ראיתי רק אדם "מכוער" בעיניי
אנונימית
אישית אני מכירה מכוערים אבל לא ברמה שזה מרשים כמה מכוער אפקר להיות
ראיתי את אוק :)
בדיחה פרטית , תתעלמו ...
אבל כן. לא ממש יצא לי לראות בנאדם מכוער .
אנונימית
יש מכוערים ביופי
ויש הרבה גם מכוערים באופי
כי זה סובייקטיבי.
כל בני האדם יפים בדרכם שלהם
אני חושבת שיש חלוקה כזו.

יפים מאוד ברמה עולמית-נדיר
מכוערים בצורה כזו שקשה להסתכל עליהם-נדיר. בדרך כלל נובע מתאונה או מחלה מסוימת
השאר הם במראה סביר..