3 תשובות
תתגאי במה שיש לך את לא אמורה להסתיר שום דבר ושכל הקנאים יתפוצצו!
אני לא מפותחת ותמיד מעירים לי הערות על זה.
לאנשים תמיד יהיה מה להגיד, לא משנה מה תעשי ומה תיהיי, החכמה זה להתעלם ולשים פס
בחיים שלך אל תסתירי את הגוף המהממם שלך,שמעת אותיי?! תתגאי בו ואם באלך תסתובבי סתם ככה עם בגד ים
(אל תעשי את זה אחרת תמותי מקור) בנים חרמנים וזה שהם לא מצליחים לשלוט בעצמם זאת לא בעיה זלך ושישרקו כמה שבאלהם יאללה גם כן הם
A~Z