התחברות הרשמה

אם עשיתי הזמנה בעדיקה וכתוב "נקלט במערכת", מה זה אומר ?

13 בדצמבר 2020, 00:22
קניות ברשתAdika    
תשובה אחת
אם אני שולח הודעה ורשום לי "הודעתך נשלחה בהצלחה", מה זה אומר?
A
Aero
באותו הנושא:
כמה פעמים הזמנתן בעדיקה? :)
אם בסטטוס הזמנה שלי בעדיקה כתוב "נקלט במערכת" זה אומר שזה רק נקלט והמשלוח עוד לא יצא בכלל?
עשיתי הזמנה בעדיקה עכשיו מתי יגיע ?
אם הזמנתי אתמול ב23:00 בעדיקה תוך כמה ימים אקבל את ההזמנה?
אני רוצה להחליף חולצה של ריבוק שהזמנתי בעדיקה לאותה חולצה רק במידה קטנה יותר
איך עושים מעקב הזמנה בעדיקה?
אם הזמנתי בעדיקה לפני השעה 12 בלילה, החבילה תגיע מחר או ביום שני?
עשיתי ההזמנה בעדיקה ורשום
עשיתי הזמנה בעדיקה
הזמנתי חבילות בעדיקה בשישי שבת (הסבר בתיאור)
הזמנתי את זה בעדיקה זה חזיית ספורט?