5 תשובות
שאת אוהבת אותה
יא ווארדיי אחותיי
יואו ניסית לכתוב לה מכתב מלא בחיוביות וזה?
פעם רבתי עם אמא שלי וכתבתי לה מכתב כזה בלי כל הכעס והיא פשוט חייכה וישר באה אליי וזה... זה נשמע קלישאתי אבל זה נכון חיוך שמחה אהבה ותודה הם הפיתרון
היי אמא..
אני רוצה לדבר איתך
אני מרגישה שאנחנו מתרחקות וזה קשה לי
שואל השאלה:
האמתישכל מה שאמרתי לי כבר חשבתי ותכננתי לעשות חלקם עשיתי חלקם עדיין התחלתי ועדיין לא סיימתי..אבל אני אעשה..אם יש למישהו עוד רעיונות אני אשמח..אבל בכל זאת תודה:)
אנונימית