11 תשובות
רונית
נראה לי בכלל לא יהיה הדחה..
ההפקה לא יכולה להרשות לעצמם לאבד עוד מישהו כל כך מהר אחרי שהם הדיחו את אלימלך
ההפקה לא יכולה להרשות לעצמם לאבד עוד מישהו כל כך מהר אחרי שהם הדיחו את אלימלך
בגדדי
שואל השאלה:
^^ ליטרלי עכשיו יש הדחה
^^ ליטרלי עכשיו יש הדחה
אנונימית
רונית
רונית
לא באלי שתום יצא אני רוצה שהוא וגל יהיו ביחד
אנונימית
אין מצב שאחד ממי שאמרת יודח, גם אם להם הצביעו הכי פחות בטוח ההפקה תתערב
בגדדי אמן
שואל השאלה:
הינה ראיתם?? ההפקה לא מתערבת! דיי אלו שכל הזמן מאשימים את ההפקה! תפנימו ההפקה לא מתערבת
הינה ראיתם?? ההפקה לא מתערבת! דיי אלו שכל הזמן מאשימים את ההפקה! תפנימו ההפקה לא מתערבת
אנונימית
חחח בטח שהיא מתערבת אבל זה היה ממש מפתיע