6 תשובות
הוא מת?
לול הוא עדיין בהייפ מטורף, משחק מעולה בעיני והמפה בטוח תביא עוד פעילים
לול הוא עדיין בהייפ מטורף, משחק מעולה בעיני והמפה בטוח תביא עוד פעילים
תיתן לו עוד הייפ, עדיין מרגיש שהוא די מת...
שואל השאלה:
המשחק מת, תפתחי משחק ותראי כמה זמן לוקח עד שנכנסים 10 אנשים...^^
המשחק מת, תפתחי משחק ותראי כמה זמן לוקח עד שנכנסים 10 אנשים...^^
אנונימי
הוא עדיין משחק בהייפ משחק מטורף וגאוני
המצב פבליק שלו לשחק עם אנשים רנדומלים באמת נורא
ממיליון סיבות (טימים,ציטרים,אנשים חסרי שכל,אנשים שלא יודעים אנגלית ובכל זאת משחקים,אנשים חדשים שלא עושים משימות,אנשים מוכרים,טרולרים וכו')
המצב פבליק שלו לשחק עם אנשים רנדומלים באמת נורא
ממיליון סיבות (טימים,ציטרים,אנשים חסרי שכל,אנשים שלא יודעים אנגלית ובכל זאת משחקים,אנשים חדשים שלא עושים משימות,אנשים מוכרים,טרולרים וכו')
המשחק מאוד חי פשוט הרבה מעדיפים לשחק עם חברים ולא ברנדום
ובתור שחקן north america בשרתים האלה לוקח ממש קצת ויצאו הרבה מצבים שנכנסתי לחדר עם 6 אנשים והוא היה פול יותר מדי..
ובתור שחקן north america בשרתים האלה לוקח ממש קצת ויצאו הרבה מצבים שנכנסתי לחדר עם 6 אנשים והוא היה פול יותר מדי..
מתי העולם הזה יוצא?
אנונימית
באותו הנושא: