57 תשובות
חוסר רגש וטימטום
הומור שחור ברמה גבוהה אבל קצת חסר טאקט,ישלי הומור שחור ולא הייתי מעלה דבר כזה באופן ציבורי,אולי רק לחברים קרובים
סטורי כזה נראה לי ילדותי וחסר משמעות (בדומה לרוב הסטורים, אך מעט קיצוני יותר).
שואל השאלה:
גם לי יש הומור שחור אבל אני די חושבת שזה כבר יותר מידי....
יש לי גבול מסוים
וחברה שלי העלתה את זה
גם לי יש הומור שחור אבל אני די חושבת שזה כבר יותר מידי....
יש לי גבול מסוים
וחברה שלי העלתה את זה
אנונימית
שהיא מפגרת
מזעזע
מה-
נורא
זה לא הומור שחור אפילו, זה לא מצחיק אין פה שום פואנטה.
סתם ילדה מפגרת
סתם ילדה מפגרת
פשוט טמטום, ילדה מפגרת
זה כבר מעבר להומור שחור, זה חוסר טאקט וזה לא מצחיק ולא מכבד
זה כבר מעבר להומור שחור, זה חוסר טאקט וזה לא מצחיק ולא מכבד
מה מי זאת שימו לינק
היא פשוט מפגרת
שלחו קישור
אני חושבת שהיא מנסה להראות הזדהות.
מנסה להשתייך לאיזה משהו מסויים.
ולפי דעתי זה נובע מחוסר תשומת לב או שהיא רוצה להיות מעניינת וליצור עניין.
מנסה להשתייך לאיזה משהו מסויים.
ולפי דעתי זה נובע מחוסר תשומת לב או שהיא רוצה להיות מעניינת וליצור עניין.
מה יש ילדות שעושות את זה
שישלה הומור שחור, אבל לא כולם מקבלים את זה וזה בסדר כי זה כן טיפה מוגזם וחוסר כבוד רציני
אני אף פעם לא שמעתי על משהו כזה, אבל זה חוסר כבוד ומזעזע לדעתי
וואט תה פאק
אבבי מנובבי סקסי
זה כן הומור שחור וכן יכול להצחיק אנשים מסוימים אבל לאנשים אחרים זה יכול להיות ממש אופנסיב והיא צריכה להפעיל שיקול דעת לאן היא מעלה דברים כאלה. אם זה קלוז פרינדס או בעמוד ספאם או משהו כזה זה בסדר
הרצון להצחיק גבר על הרגישות.
לגטו יש אינסטגרם?! מהו?
אנונימית
יש לי הומור שחור... אבל זה כבר חוסר כבוד
וואו חסר טאקט הצילו
שואל השאלה:
אני לא אשלח קישור כי היא חברה ואני מכירה אותה...
לא נעים
אני לא אשלח קישור כי היא חברה ואני מכירה אותה...
לא נעים
אנונימית
מה??
מה היא סתומה??
מה היא סתומה??
שזה לא הומור, זה מפגר ולא מצחיק
חסרת טאקט ועושה צחוק מהשואה
פשוט מגעיל אין לי מה להגיד יותר
פשוט מגעיל אין לי מה להגיד יותר
אנונימית
אוי ואבוי זו דעתי
יש לי הומור שחור אבל זה כבר חוסר טאקט
וואי זה מזעזע
מה פעם ראשונה ששמעתי על זה
זה זוועה זה אפילו לא הומור שחור מוגזם בהומור שחור עוד יש בדיחה מאחור זה פה יש רק זוועה בחיית טיפה כבוד ממתי 6 מיליון יהודים שנרצחו באכזריות נהיה נושא פופולרי לאינסטגרם
זה זוועה זה אפילו לא הומור שחור מוגזם בהומור שחור עוד יש בדיחה מאחור זה פה יש רק זוועה בחיית טיפה כבוד ממתי 6 מיליון יהודים שנרצחו באכזריות נהיה נושא פופולרי לאינסטגרם
אנונימית
מחפשת צומת לב. זהו
מושלם ואסטטי
הייתי נותנת לה אגרוף במציאות
חוצפנית
חוצפנית
חסר טקט וכל זה אבל גאוני ומצחיק פיצוצים
וואו זה ככ מזלזל באנשים שסבלו בשואה עבורנו
מה מצחיק בזה בדיוק?
זה מצחיק סליחה
חסר מודעות עצמית
מה גאוני ומצחיק?
מה גאוני ומצחיק?
אנונימית
לא סולחת
לא מצחיק בשיט
לא מצחיק בשיט
מזעזע
דיווח על סטורי!!!!!!!! פשוט בושה
שלחו פה קישור של זה כדי שכולנו נדווח!
אנונימית
זה מצחיק אבל מגעיל לפרסם
ובואו תגזימו תתחילו לדווח
ובואו תגזימו תתחילו לדווח
מזלזלת במה שקרה
מה קשור מגזימים ואיך בדיוק זה מצחיק?
מצחיק אותך שחצי מהמשפחה שלי מתה? שמחה לשמוע
מצחיק אותך שחצי מהמשפחה שלי מתה? שמחה לשמוע
אנונימית
מה מצחיק בזה אבל?
זה נטו זלזול באנשים שהיו שם ואין בזה אפילו טיפה של צחוק. עצוב שאתה חושב שזה מצחיק.
מבחינתי לצחוק על המשפחה של סבא שלי שנספתה ועל סבא שלי
זה נטו זלזול באנשים שהיו שם ואין בזה אפילו טיפה של צחוק. עצוב שאתה חושב שזה מצחיק.
מבחינתי לצחוק על המשפחה של סבא שלי שנספתה ועל סבא שלי
ילדותי ברמות וחזר רגש ולדעתי מזעזע!
אוקיי וואו זה חתיחת חוסר טאקט
בשלוש מילים: what the fuck?!
עובר גבול מסוים.
יש גבול להומור שחור
יש גבול להומור שחור
לא מצחיק אותי שחצי מהמשפחה שלך מתה אל תוציאי לי מילים מהפה
זה לא מצחיק נקודה. עזוב משפחה לא משפחה, הקטע שהילדה הזאת עשתה לא מצחיק בכלל
זה מזעזע, סתם ילדה בלי מודעות, אם ההורים שלה היו ניצולי שואה היא לא הייתה עושה את זה (גם לא בצחוק)..
או אנטישמית או העלת מודעות לשואה סביר להניח שהאופציה הראשונה
באותו הנושא: