3 תשובות
תוכלי, זה סתם שטויות מה שהמורים מחרטטים. פשוט יהיה כתוב לך בבגרות שלא השלמת
אנונימי
גם יש קורונה אז יתייחסו לזה שונה הכל טוב
ספיירוש אני יכולה להגיד לך שמועצת תלמידים והנוער הארצית עובדת מול משרד החינוך ולא מעניין אותם העניין הזה ואם כבר הם יותר לחוצים על זה בגלל הקורונה, זה לא הולך להשתנות בקרוב, ולגבי השאלה עדיף לא להסתכן, תלכי תמצאי מקום שאת אוהבת זה יכול להיות כל דבר יש מועצת תלמידים ונוער, יש מדא, יש משמר אזרחי, כלביות ויש בכל כך הרבה תחומים ויש אפלקציה טריבו לתלמידי משרד החינוך ויש שמה כל מיני מקומות ואת רק צריכה לבחור יש חד פעמי ויש ארוך טווח אני מתנדבת במועצת הנוער העירונית בעיר שלי ואני עושה את זה לא בגלל משרד החינוך אלא בגלל שאני אוהבת את זה, ואני מבטיחה לך שברגע שתמצאי את התחום שאת אוהבת זה יעזור לך להשיג את השעות האלה