התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על השם הילה? איזה וייב זה משדר לכם?

12 בדצמבר 2020, 13:56
חוות דעת    
2 תשובות
משהו רוחני כזה חחח
הילה זה שם מהמם
S
Shay-lee
שם מהמם.
חחח אממ זה משדר רוגע כזה ושקט
נ
נמשכת לאתיופים ;)
באותו הנושא:
מה אתם חושבים שאתם משדרים לאנשים שרואים אתכם בביתספר?
אתם חושבים שיש שהאנרגיות שאנחנו משדרים לעולם ככה הוא מחזיר לנו?
מה הצבע האהוב עליכם ומה אתם חושבים שזה משדר עליכם?
מה אתם חושבים על האלבום "העלייה" של וייב איש?
יש ערוץ בטלוויזיה שמשדר לייב את 2025?
מה אתם חושבים על השם הילה?
איזה שירים יש עם וייב כמו של השיר הזה ?
איזה שם יפה זה הילה אני מתה על השם הזה גם אתם אוהבים את השם הילה?
אתם חושבים שלעשות נזם (עגיל באף) זה משדר משהו לא טוב?
למה כאן 11 משדרים את היהודים באים הם לא חושבים שזה יכול לפגוע בדתיים מאוד!!
איזה וייב אתם תרצו בחבר\ה שלכם