6 תשובות
שואל השאלה:
היא אוברייטד ברמות
שואל השאלה:
כע ואיי
שואל השאלה:
וואלה לא
שואל השאלה:
ומעריכה שענית
שואל השאלה:
מוזר אני שמעתי שזה פנימייה גם לילדים רגילים
רציתי ללכת לשם,אחותי היתה שם כמה חודשים אלה לא בפנימייה ועזבה.
הרמה הלימודית נמוכה שם יחסית אבל בתיכון עולים מדרגה.
בכללי האוכל בחדר אוכל מעולה ולומדים עד 4 בערך (עד 1 ואז יש כל מני דברים לעשות שם).
יש שם חיות קודם מגמות