התחברות
הרשמה
למה המדינה לא דואגת לאנשים המבוגרים והנכים? ראיתי ואני רואה אנשים מבוגרים ונכים שמחפשים אוכל בפחים.
למדינה אין כסף לדאוג להם?
12 בדצמבר 2020, 09:23
מבוגרים
נכים
נכות
ביטוח לאומי
2 תשובות
אפשר למחוק ת'ערכים בשביל לדפוק ת'אזרחים
י
ילדת פרובוקציה
זה לא כזה פשוט אבל בעיקרון כן יש בעיה קשה מאוד של הזנחת אוכלוסייה חלשה מבחינת כלכלית
V
Voodoo Child
באותו הנושא:
למה לאנשים יש כל כך הרבה תלונות על המדינה?
מדוע המדינה מספקת לאנשים מפורסמים זכויות יתר בעת השירות הצבאי שלהם?
למה המדינה לא דואגת לאנשים המבוגרים והנכים?
גם אתם חושבים שהאנשים בסטיפס הם האנשים האיכותיים של המדינה?
אם המדינה רואה עני ברחוב היא דואגת לו לבית וכו'?...
למה אנשים בטוחים שמדינת ישראל היא "המדינה הכי טובה בעולם"?
חושבים שאם נערים ינהלו את הכנסת ואת המדינה במקום המבוגרים יהיה יותר טוב?
למישהו יש דוגמא למדינה צפופה (הרבה אנשים, מעט מקום), ודוגמא למדינה מרווחת (מעט אנשים, הרבה מקום)?
מדינת ישראל דואגת לעשירים או לעניים מה דעתכם?
למה המדינה מתערבת לאנשים בחיים ?
למה המדינה לא מדפיסה כסף ומחלקת לאנשים?