8 תשובות
מסכנות בחורות עם החלקה
לשבת חצי יום זה נשמע לא מהנה בכלל
חציי❤יייייי
אנונימי
כל חצי שנה, מאוד מעייף ואם אין תקציב לעשות את זה כל חצי שנה עדיף לא לעשות בכלל. זה ישאיר אותך עם חצי שיער חלק וחצי מהשיער הטבעי שלך עד שיצמח שוב
שנה עמדה לי ההחלקה ןהיו לי שניים
כל חצי שנה במספרה
אנונימית
חצי שנה/שנה זה גם תלוי במצב של השיער, אם ההחלקה החזיקה טוב או לא ולפי מה שאת מרגישה