10 תשובות
קלאסיקה, אנימה חובה
כן
כן זה מדהים
האנימה הכי טובה שראיתי בחיים
האנימה הכי טובה שראיתי בחיים
תעדכן
אני רואה עכשיו ועד עכשיו היא די משעממת (אני בפרק 23)
שואל השאלה:
^^^ סיימתי כרגע את הראשון, וואו זה היה ממש מוזר אבל ממש טוב
^^^ סיימתי כרגע את הראשון, וואו זה היה ממש מוזר אבל ממש טוב
אנונימי
אני אישית ממליץ על המנגה
כן צודק אחי
לא אהבתי
מאוד
אנונימית