10 תשובות
קלאסיקה, אנימה חובה
כן
כן זה מדהים
האנימה הכי טובה שראיתי בחיים
תעדכן
אני רואה עכשיו ועד עכשיו היא די משעממת (אני בפרק 23)
שואל השאלה:
^^^ סיימתי כרגע את הראשון, וואו זה היה ממש מוזר אבל ממש טוב
אנונימי
אני אישית ממליץ על המנגה
כן צודק אחי
לא אהבתי
מאוד
אנונימית