12 תשובות
gtx זה "רגיל"
rtx זה עם ליבות של רייטרייסינג שזה השתקפויות יותר טוובות
rtx זה עם ליבות של רייטרייסינג שזה השתקפויות יותר טוובות
שואל השאלה:
יש סוגים של כרטיסי מסך כאילו?
יש סוגים של כרטיסי מסך כאילו?
אנונימית
שואל השאלה:
אהה אוקיי אני אקנה מחשב שהוא rtx ולגבי i7 i5 וכל זה ?
אהה אוקיי אני אקנה מחשב שהוא rtx ולגבי i7 i5 וכל זה ?
אנונימית
סוגים . יותר כמו גרסאות של כרטיסי מסך.
זה הלב של המחשב בעיקר לגיימינג
gtx,rtx אלה גרסאות כרטיסי מסך של חברת nvidia ויש עוד חברה שמתחרה איתם שנקראת amd שמוציאה גם מעבדים מפלצתיים וגם כרטיסי מסך . יש סרטון ביוטיוב בעברית יוטיובר ישראלי ממליץ מאוד שתבדקי את תוכן שלו hardwarex .יש לו גם סרטון על מפרט מחשב של 4 אלף שקל. תוכלי אפילו לפנות אליו והוא יענה לך לכל שאלה
זה הלב של המחשב בעיקר לגיימינג
gtx,rtx אלה גרסאות כרטיסי מסך של חברת nvidia ויש עוד חברה שמתחרה איתם שנקראת amd שמוציאה גם מעבדים מפלצתיים וגם כרטיסי מסך . יש סרטון ביוטיוב בעברית יוטיובר ישראלי ממליץ מאוד שתבדקי את תוכן שלו hardwarex .יש לו גם סרטון על מפרט מחשב של 4 אלף שקל. תוכלי אפילו לפנות אליו והוא יענה לך לכל שאלה
שואל השאלה:
יאא תודהה
יאא תודהה
אנונימית
כל ה i5 i7 וכולי אלה מעבדים של אינטל.
לא שווה גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת כסף לקנות מעבד של אינטל ובטח שלא לגיימינג. אפשרי בהחלט רק שיהיה הרבה יותר עדיף על מעבדי ה ryzen של amd עכשיו כי הם סופר בטופ עכשיו טובים רצח
לא שווה גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת כסף לקנות מעבד של אינטל ובטח שלא לגיימינג. אפשרי בהחלט רק שיהיה הרבה יותר עדיף על מעבדי ה ryzen של amd עכשיו כי הם סופר בטופ עכשיו טובים רצח
שואל השאלה:
אני כל החיים הייתי משחקת במחשב נייד i7 מצויין שעד היום טוב אבל הבעיה שאני ממש רוצה להשקיע בכל העניין של הגיימינג בנתיים קניתי הכל(אוזניות מקלדת עכבר של החברה razer והשקעתי לא מעט) עכשיו נשאר לי לקנות מחשב ומסך ואני לא כל כך מבינה בכל הדבר הזה של בכרטיסי מסך וזה
אני כל החיים הייתי משחקת במחשב נייד i7 מצויין שעד היום טוב אבל הבעיה שאני ממש רוצה להשקיע בכל העניין של הגיימינג בנתיים קניתי הכל(אוזניות מקלדת עכבר של החברה razer והשקעתי לא מעט) עכשיו נשאר לי לקנות מחשב ומסך ואני לא כל כך מבינה בכל הדבר הזה של בכרטיסי מסך וזה
אנונימית
מסך זה פחות מסבך אם את הולכת רציני אז תביאי מסך מינימום 144hz 1ms ופאנל ips שהוא יכול להיות די יקר אבל גם va הוא צבע סבבה. ולגבי מחשב טיפה יותר מסובך בקטע של החלקים תפני לאיש מקצוע שידבר ויעזור לך להרכיב מחשב אני ממליץ על מי שאמרתי מקודם. אם יהיה הזדמנות והוא יענה לך לא תתאכזבי
שואל השאלה:
ממש תודה
ממש תודה
אנונימית
אינטל מממשש לא לוקחים את amd היום. התקופות עד לפני כמה שנים הם היו בטופ ובשיא שלהם ועכדיו הם ירדו
בכיף^
gtx זה הדור הישן של כרטיסי המסך, כיום יש את הrtx שהוא יותר רלוונטי מכרטיסי gtx
באותו הנושא: