6 תשובות
מהה\ה ממתי? תמיד הבושם לא מחזיק בכלל רק של בנים
שואל השאלה:
של בנים לא מחזיק לא משנה כמה אני שם לא מריחים
של בנים לא מחזיק לא משנה כמה אני שם לא מריחים
אנונימי
חח וואו צחקתי בקול זה כל כך נכון עם הריח זה שאחרי זה מריחים במסדרון ובמעלית שעות זה נורא
שואל השאלה:
אשכרה? אז איך מריחים את זה כלכך חזק?
אשכרה? אז איך מריחים את זה כלכך חזק?
אנונימי
אני שמה קצת, פשוט במקומות שנשארים להרבה זמן.
יש את הבנות ששמות קילו בושם כי הן חושבות שזה מריח יותר טוב ונשאר ליותר זמן.
יש את הבנות ששמות קילו בושם כי הן חושבות שזה מריח יותר טוב ונשאר ליותר זמן.
2 שפריצים סהכ
באותו הנושא: