6 תשובות
אחרי שלומדים את כל החומר לעבור על כמה שיותר מבחנים משנים הקודמות ולעמוד בזמנים של הפסיכומטרי ובסוף כל סימולציה שאת עושה לעצמך לרשום נקודות חלשות ולעבוד עליהן.
גם ממה ששמתי לב בגלל תקופת הקורונה הם העלו את הרמה של הפסיכומטרי אז אל תבהלי כשתגיעי למבחן ותנסי לתת את הכי טוב שלך.
גם ממה ששמתי לב בגלל תקופת הקורונה הם העלו את הרמה של הפסיכומטרי אז אל תבהלי כשתגיעי למבחן ותנסי לתת את הכי טוב שלך.
שואל השאלה:
^
מה ההגיון להעלות את הרמה בתקופה הזאת?
^
מה ההגיון להעלות את הרמה בתקופה הזאת?
אנונימית
אין לי מושג אבל אולי הם חשבו שכולם בבית אז יש יותר זמן ללמוד
עשיתי מלא סימולציות לפני ושום דבר לא הכין אותי לזה שהמבחן היה 10 רמות מעל מאשר בשנה האחרונה שלו, אפילו בפרקי אנגלית שאני מסיימת בכמה דק עם 0 טעויות נתקעתי
עשיתי מלא סימולציות לפני ושום דבר לא הכין אותי לזה שהמבחן היה 10 רמות מעל מאשר בשנה האחרונה שלו, אפילו בפרקי אנגלית שאני מסיימת בכמה דק עם 0 טעויות נתקעתי
שואל השאלה:
וואי מלחיץץ אני כנראה ניגשת למועד יולי עכשיו אני בחרדות
וואי מלחיץץ אני כנראה ניגשת למועד יולי עכשיו אני בחרדות
אנונימית
ממליצה לך לברר על הייקיו הקורסים שלהם מאוד מקצועים ומועברים בצורה מעולה ומעניינת, הם גם מאוד עוזרים אפילו אחרי השיעור אם נתקעים על תרגיל מסויים, אני הוצאתי ציון מאוד יפה שלא חשבתי שאצליח להוציא, יצאתי מאוד מרוצה מהם
אנונימית
אל תבואי בגישה רעה
תבואי מוכנה ובהרגשה שאת הולכת להפציץ במבחן הזה
זה מאוד אינדיבידואלי ואולי המבחן יעבור לך יותר טוב ממה שעבר לי
תבואי מוכנה ובהרגשה שאת הולכת להפציץ במבחן הזה
זה מאוד אינדיבידואלי ואולי המבחן יעבור לך יותר טוב ממה שעבר לי