8 תשובות
ים, פארק כלשהו אולי?
שואל השאלה:
ים - חורף קצת קר עכשיו ויש רוחות.
פארק - שוב, קר ויהיה סיכוי לגשם..
אנונימית
אז אני חושבת שבבית זו האפשרות היחידה לול
שואל השאלה:
עוד הצעות מישהו? בבקשה..
אנונימית
אין אפשרויות עדיף בבית כי עכשיו קורונה
בדיוק שם
מבינה אותך באמת משעמם בבית גם אני חגגתי ולא כיף בכלל תעשי עם כמ החברות תזמינו סושי או משהו תראו סרט תכינו עוגה בכיף
שואל השאלה:
אני לא אוהבת סושי ואני רוצה להזמין כמה בנים, אם נראה סרט ונשחק משחקים יהיה משעמם
זה גם מה שעשיתי שנה שעברה (אכלנו, שיחקנו בחוץ, משחקי קופסה וכאלה)
אנונימית