10 תשובות
איפה להתחיל
אתה גר בבינין
פיקניק עם חברים
להפגש עם חברים
שואל השאלה:
משהו בלי חברים כי קורונה...
משהו בלי חברים כי קורונה...
להיפגש עם חברים, לצאת לטיולים, לבלות עם משפחה...
דבר ראשון הקניונים נפתחים
זה זמן ממש טוב לנוח לכחת אפסקה לפנק את עצמך לבשל משהו טעים לפתוח בחדר בית נופש לאוצי את כול המשחקים קופסה האפשריים מהמחסן ואת הברכה המיתנפחת של האחים הקטנים למלה בסמיכות או במים ועם אין
אז בגיגית עם סבון והרבה פופקורן
אז בגיגית עם סבון והרבה פופקורן
ויש שמורות טבע שאפשר לטייל בהן