5 תשובות
היא כנראה לא קנתה ותרגיש לא נעים.. כל הכבוד לך אבל!
חחח איזו חמודה את, זה בסדר (:
כל הכבוד לך שובבה
אנונימית
איזה חמודה את
אם לי היו עושים ככה הייתי מרגיש מאוד לא נעים..