6 תשובות
זה סתם יהיה קרינג'י
חדמש מסכימה
אני בת ואני מסכימה לגמרי .
נתחיל מזה שמחמאות לא יזיקו לאף אחד לא משנה גבר או אישה או כל מגדר שקיים.
זה פשוט כיף לשמוע שמעריכים אותך. אז אני מסכים איתך. אבל למרות שלא כתבת את זה אני אוסיף שזה לא אומר שאני תומך בכך שיפסיקו להחמיא לנשים.
זה פשוט כיף לשמוע שמעריכים אותך. אז אני מסכים איתך. אבל למרות שלא כתבת את זה אני אוסיף שזה לא אומר שאני תומך בכך שיפסיקו להחמיא לנשים.
שואל השאלה:
ברור שלא
ברור שלא
אנונימי
אני מחמיאה לבנים תמיד
באותו הנושא: