13 תשובות
האספדה
אני גם חושב האספדה
האספאדה ברור
האקאטסוקי,
האספאדה סתם אוברייטד בכוח.. איטאצי יכול להכניס את כל האספאדה לגנגוטסו כשאולקיורה (בוא תכלס הוא האספאדה הכי חזק) לא יכול לעשות יותר מדי אפילו נגד פיין..
מה שכן אם מכניסים את אייזן אז האקאטסוקי גומרים שחוטים אחד אחד ברצפה
האספאדה סתם אוברייטד בכוח.. איטאצי יכול להכניס את כל האספאדה לגנגוטסו כשאולקיורה (בוא תכלס הוא האספאדה הכי חזק) לא יכול לעשות יותר מדי אפילו נגד פיין..
מה שכן אם מכניסים את אייזן אז האקאטסוקי גומרים שחוטים אחד אחד ברצפה
שואל השאלה:
ומה עם באראגן? הוא די אנדרייטד הוא יותר מדי חזק ותכלס לדעתי סטארק לוקח את אולקיורה למרות שאני מודה שהגנג'וטסו זה באמת בעיה אבל חוץ מזה אפילו באראגן לוקח את פיין הבעיה זה נטו איטצ'י האספקה באמת ממש חזקים הם די אנדרייטד
ומה עם באראגן? הוא די אנדרייטד הוא יותר מדי חזק ותכלס לדעתי סטארק לוקח את אולקיורה למרות שאני מודה שהגנג'וטסו זה באמת בעיה אבל חוץ מזה אפילו באראגן לוקח את פיין הבעיה זה נטו איטצ'י האספקה באמת ממש חזקים הם די אנדרייטד
הוא כן היה שבור אבל בוא, אייזן קורע אותו מן הסתם והכוח של איטאצי ממש דומה לשיקאי של אייזן (את האמת זכור לי משום מה שהיה פלאשבק אחרי הקרב של באראגן שאייזן או גין וטוסן כן ניצחו אותם ואת כל ההולואים אבל אני לא זוכר כל כך טוב)
סטארק לוקח את אולקיורה? אממ יש מצב, לדעתי אולקיורה יותר חזק ממנו בקצת
סטארק לוקח את אולקיורה? אממ יש מצב, לדעתי אולקיורה יותר חזק ממנו בקצת
שואל השאלה:
כן בקצת אני מסכים רק מת מהר ונכון באראגן יכול להפסיד לאייזן אולי אבל הוא עדיין בעיה ענקית עם הכוח השבור שלו והוא גם די מהיר עם הוא הצליח להתמודד ככה נגד סויפון
כן בקצת אני מסכים רק מת מהר ונכון באראגן יכול להפסיד לאייזן אולי אבל הוא עדיין בעיה ענקית עם הכוח השבור שלו והוא גם די מהיר עם הוא הצליח להתמודד ככה נגד סויפון
במהירות היתרון הוא כן לאספאדה.. אני לא מצליח לחשוב על חבר אקאטסוקי שמתעלה על אחד מרוב חברי האספאדה בפקטור הזה, מה שכן (שוב איטאצי כי לדעתי הוא לפחות 70 אחוז מהכוח של האקאטסוקי) איטאצי יכול להשתמש פעם אחת באיזאנאגי ועוד פעם באיזאנאמי על כל מתקפה של האספאדה/על כולם יחד לא משנה באיזו מהירות היא נעשית.. אז לא נראלי זה יותר מדי ישנה
שואל השאלה:
מסכים איתך אפילו זומארי די שבור הוא פשוט נפל דווקא על ביאקויה
מסכים איתך אפילו זומארי די שבור הוא פשוט נפל דווקא על ביאקויה
לדעתי עדיף כבר לעשות כל הקפטנים שהיו מתחילת הסדרה עד הסוף (אפילו כולל במלחמת מאה השנים) נגד האקאטסוקי+שבעת ההוקאגה, זה יהיה ממש מעניין
שואל השאלה:
מלחמת אלף השנים ונשמע מעניין למרות שתלוי איזה קפטנים מחשיבים ויש הרבה הם יהיו יותר מדי חזקים ביחד יש גם את קבוצה אפס אם זה נחשב
מלחמת אלף השנים ונשמע מעניין למרות שתלוי איזה קפטנים מחשיבים ויש הרבה הם יהיו יותר מדי חזקים ביחד יש גם את קבוצה אפס אם זה נחשב
חחח עדיין לא קראתי אבל אני יודע על קצת דברים שיקרו (חוץ מהשם מסתבר)
ובלי טים זירו רק הקפטנים שהיו לאורך האנימה (את האמת לא ראיתי את האנימה, פשוט קראתי במנגה עד איפה שהאנימה הגיעה)
ובלי טים זירו רק הקפטנים שהיו לאורך האנימה (את האמת לא ראיתי את האנימה, פשוט קראתי במנגה עד איפה שהאנימה הגיעה)
שואל השאלה:
זירו לבד לוקחים אותם איצ'יבה ואו-אטסו יותר מדי חזקיך
זירו לבד לוקחים אותם איצ'יבה ואו-אטסו יותר מדי חזקיך