13 תשובות
קראו למלכה אפרורית?
או שחלמת או שאני לא מכירה חח
אנונימית
שואל השאלה:
אמג אני בשוק שמישהו זוכר את זה חוץ ממני ואני דיי בטוחה שכן
יא עם ליאו וקליאו והשיט הזה? אמאלהלההלגלג
אנונימית
אני זוכר את הפתיח
שואל השאלה:
אני חושבת שכן שיואו אעא
הרפתקאות הפיראטים אם אני לא טועה
שואל השאלה:
כן יואו מזה תודה זה שיגע אותי:)))))
יואוו נכון אני כל כך אהבתי את זה שהייתי קטנה
מישהו זוכר איך קראו לשלד?
אנונימית
יואו העלת לי עכשיו זכרונות חחח
וואי תקשיבו אני זוכרת איך כל פרק הלך:
ליאו קליאו פרסקו ושילדון היו בספינה שלהם, ואז הם ראו את העורב הזה הרובוט, ואז הראו את אפרורית, ואז היא שלחה את זעף ללכוד אותם, והם איכשהו תמיד הצליחו להיחלץ. ואגב רק רציתי להגיד שזה לא שם מקורי במיוחד שילדון לשלד...
לשלד קראו שילדון