7 תשובות
שואל השאלה:
ליטלי הלכתי עכשיו ברחוב וילד שאל אותי אם יש לי בולבול ... זה עד כדי כך התפוצץ
אוי.
יאללה כולם שמה חראות אל תשימי עליהם יכול להיות שהמשתמשים שמה או בני 8 או בני 50
וואי כמו שהאנונימית אמרה הם סתם בני יונות. רצינית אני בשוק
אם את רוצה אולי תשימי על פרטי
אוי. את בת 14
הם סתם בני יונות
אנונימית
קודם כל תזכרי שמי שיוצא עלייך סתם צבוע.
דבר שני אם זה לא נעים לך תמחקי את הסירטון
אנונימית
שימי על פרטי אם יש אופציה אמור להישמר לך הלייקים לא?
באותו הנושא: