6 תשובות
הם מוכרים רצח אבל אם אתה לא מקשיב לsystem of a down אתה מפספס להקה מדהימה. מטאל קצת מוזר אבל מוזיקלי ומעניין
dio
the runaways
our last night
והם עושים גם קאברים לשירים שהם לא מטאל בכלל
לא מטאל, רוק
מצרפת שיר
תנסה את הלהקה הזו, ישראלית בקטע לא אמין.
ברייקינג בנג'מין!!!! ממליצה על האלבומים dear agony, phobia, we are not alone, saturate, dark before dawn. אמבר גם נחמד אבל פחות טוב לדעתי
alter bridge
guns n roses
thirty seconds to mars
scorpions
my chemical romance
pearl jam