15 תשובות
טייק אוואי זה לקחת לדרך
שהם נפלו קורבן לקורונה
כנראה יש רק טייק אוואי
המבורגר שלוקחים, שאתה לא אוכל שם אלא לוקח את ההמבורגר. טייק אוואי
טק אווי זה כיאלו להזמין הבייתה
שואל השאלה:
כן אמרתי משלןח לא טק אווי אז עשיתי וזה אמרו לי שעה רבע המשלוח שלמתי 139 שקל לקחתי בורגר 220 עפ גבינת אמנטל ותוספןת
אנונימי
שואל השאלה:
איסוף עצמי או טייק אוויי הוא שמו של הנוהג לקנות מזון מהיר במקום אחד ולאכלו במקום אחר, בדרך כלל בבית הקונה או במקום עבודתו. המונח מתייחס להזמנה טלפונית של המזון כאשר הרוכש מגיע למסעדה על מנת לקחת את ההזמנה, אך לא למצב שבו ההזמנה מגיעה עם שליח כמו משלוח, או במילים אחרות אורדר אין. ויקיפדיה
אנונימי
אוקיי (?)
שואל השאלה:
כן הזמנתי אז עשיתי משלןח בורגר עם תוספות בפנים גבינת אמנטל זה עולה47 עם משלןח 12 אמרה לי שנשאר 17 שקל אי אפשר לבצע את ההזמנה אז לקחתי שתיה נשאר 9 שקל ןאני לא רוצה לבזבז אפ הכל אומרת לי זה בכדאי להוציא את הזמנה מה זה בחרא הזה
אנונימי
שואל השאלה:
אז לקחתי קינוח מוס שוקולד זה הכל 100 ואז היא יכלה להוציא הזמנה ושאלה איך לשלם כרטיס אשראי או מזומן אמרתי מזומן וביקשה מספר טלפון
אנונימי
נו מה זה סטורי טיימ אני לא מבינה
בתאבון
שאי אפשר לקחת לשבת
שואל השאלה:
אה
אנונימי
איכ איזה גויה
המבורגר וגבינה?! גועל נפש!!!!!
אנונימי
מה אכפת לך מה הוא אוכל
למה להדחף לצלחת אבל
באותו הנושא: