5 תשובות
"תהרג אותי זה לטיקטוק"
אתה סאס רצח אחי
''ג'יג'י בצאט''
אני יודעת^
אני אומרת אחרי המשחקים, כאיל בשביל להגיד היה משחק טוב=גוד גיים
וחוץ מזה הם כן אומרים את זה, הם מושפעים מיוטיוברים(אני לפחות רואה את הילדים מהכיתה שלי, לא מכלילה.)