5 תשובות
"תהרג אותי זה לטיקטוק"
אתה סאס רצח אחי
''ג'יג'י בצאט''
אני יודעת^
אני אומרת אחרי המשחקים, כאיל בשביל להגיד היה משחק טוב=גוד גיים
וחוץ מזה הם כן אומרים את זה, הם מושפעים מיוטיוברים(אני לפחות רואה את הילדים מהכיתה שלי, לא מכלילה.)
וחוץ מזה הם כן אומרים את זה, הם מושפעים מיוטיוברים(אני לפחות רואה את הילדים מהכיתה שלי, לא מכלילה.)
באותו הנושא: