6 תשובות
הכל טוב זה עובר בסופו של דבר
תאכלי שוקולד זה תמיד עוזר לי שאני עצובה
אה אופסי לא משנה
הכל בסדר חיים עם זה
שואל השאלה:
אני רוצה לבכות פשוט
אנונימית
אוי מבאס, אבל בסופו של דבר את תלמדי לחיות עם זה(: בינתיים תנסי לראות סדרה או משהו נחמד ומצחיק