התחברות
הרשמה
יש לי סכרת נעורים, בת 15, עידוד? בבקשה?
10 בדצמבר 2020, 13:37
6 תשובות
הכל טוב זה עובר בסופו של דבר
B
Bubba
תאכלי שוקולד זה תמיד עוזר לי שאני עצובה
ס
סוחרת
אה אופסי לא משנה
ס
סוחרת
הכל בסדר חיים עם זה
~
~תהילה~
שואל השאלה:
אני רוצה לבכות פשוט
אנונימית
אוי מבאס, אבל בסופו של דבר את תלמדי לחיות עם זה(: בינתיים תנסי לראות סדרה או משהו נחמד ומצחיק
כ
כוכב אננס