3 תשובות
בלאק אקסאס, ואני מסיכמה גם עם זאת שמעליי שהאופוריה יותר נעים (: (יש לי את שניהם)
היי שחומה,
בריטני ספירס, ואם את מעוניינת בבושם אחרשהוא מתוק לדעתי הוא יותר נעים משניהם זה האופריה של קלוין קליין!:)
בריטני ספירס, ואם את מעוניינת בבושם אחרשהוא מתוק לדעתי הוא יותר נעים משניהם זה האופריה של קלוין קליין!:)
בלאק אקס
באותו הנושא: