3 תשובות
צודק!!
בעברית אין היגיון אבל באנגלית זה כמו שאתה אומר "מטריה" זה מתאר לך משהו...
בעברית אין היגיון אבל באנגלית זה כמו שאתה אומר "מטריה" זה מתאר לך משהו...
לא יודעת אבל אותי זה מעצבן אנשים שכותבים את זה אני משתמשת רק בסמיילי צוחק או בחחיח בשביל אנשים שאני לא אוהבת :)
מי אומר לול במציאות, זה נשמע יותר מוזר
באותו הנושא: