23 תשובות
גברים לא בוכים....
ג'וג'ו
13 סיבות, בחלק שגסיקה בוכה כשהיא מגלה שהיא נאנסה כשהיא הייתה שיכורה..
זה ריסק אותי אין לי מושג למה.
הפעם האחרונה שבכיתי הייתה לפני איזה שנתיים עד שהתחלתי לצפות ב13 סיבות.. וואו
זה ריסק אותי אין לי מושג למה.
הפעם האחרונה שבכיתי הייתה לפני איזה שנתיים עד שהתחלתי לצפות ב13 סיבות.. וואו
אני עדיין בוכה כשאני נזכרת במוות מסוים של דמות
בכיתי חצי שעה כשהוא מת
בכיתי חצי שעה כשהוא מת
יומני הערפד נכנסתי לזה ממש ובכיתי מלא!!
זאב צעיר
13 reasons why, scream, how to get away with murder
המקוריים
כל סדרה לול
יומני הערפד
בהתקפת הטיטאנים שזה היה או ארמין או ארווין
אנונימית
יומני הערפד כמעט בכל פרק
לא יצא לי אבל אני חושב שאולי באחד הפרקים של שעת הנעילה הייתי עצוב עוד לפני זה והפרקים שם עצובים אז יכול להיות אני לא בטוח שאולי ירדה לי דמעה
אנונימי
כמעט מלאכים
שואל השאלה:
^^גם אני ראיתי כוכבים על פני האדמה זה ממש לבכות בסרט
^^גם אני ראיתי כוכבים על פני האדמה זה ממש לבכות בסרט
אנונימית
לא גרם לי לבכות
היו הרבה אני די בכיינית בסדרות
אבל הסדרה האחרונה-גמביט המלכה
הסצנה האחרונה לא הייתה עצובה אומשו פשוט מרגשת בעיניי
אבל הסדרה האחרונה-גמביט המלכה
הסצנה האחרונה לא הייתה עצובה אומשו פשוט מרגשת בעיניי
גן המטאורים
נחיתת חירום לאהבה
נחיתת חירום לאהבה
הפיג'מות
הכל
אני מאוד רגישה
אני מאוד רגישה
יותר מדי סדרות אבל בעיקר יומני הערפד
יומני הערפד והמקוריים
יומני הערפד
המקוריים
המקוריים