2 תשובות
כל אדם יכול לעשות מה שלדעתו יהיה נכון לנפש שלו.
לדעתי זה לגיטימי אבל זה הפסד להפרד פעם אחרונה מהבן אדם.. יש חשיבות להיות שם כי אז הנפש לא תרגע מהעניין שלא היית שם אם אהבת אותו
לדעתי זה לגיטימי אבל זה הפסד להפרד פעם אחרונה מהבן אדם.. יש חשיבות להיות שם כי אז הנפש לא תרגע מהעניין שלא היית שם אם אהבת אותו
כן לגיטימי לגמרי. אני לא הייתי מסוגל ללכת להלוויה של סבא שלי, כי היה לי קשה מידי.
באותו הנושא: