5 תשובות
לגיטימי שנעלבת
תדברי איתה על זה
זה הגיוני
ותכתבי לה.
זה בהחלט מעליב
זה הכי מעליב שיש ואת ממש לא מגזימה. תדברי איתה על זה
הגיוני לגמרי אבל עדיף לך לשאול אותה על זה אולי סבתא שלה הייתה צריכה ללכת או משהו