4 תשובות
אני מניחה סיפורה של שפחה
אנונימית
היקום של סיפורה של שפחה הוא היקום שלנו, לא? אני לא צפיתי בזה
שואל השאלה:
לא זה יקום אחר את יכולה להסתכל בתקציר על הסדרה (והכוונה היא בארצות הברית איפה שיש את כל הסיפור)
אנונימית
אפוקליפסת זומבים.
מכל האפוקליפסות זו האחת בה הכי קל לטפל, אין לה שום סיכוי אמיתי להצליח.
אז אנחנו מטפלים בה תוך 10 דק' וחוזרים לחיים שלנו.