7 תשובות
לא נכון. נקסט.
עדיף לא לעשות את החיסון
אל תאמיני לשמועות מה שכן בגלל הלחץ של לקבל חיסון בזמן הקצר ביותר אין לנו דרך לדעת מהן ההשפעות לטווח הארוך
כן כבר שני אנשים צתו מהחיסון
אנונימי
מה ששמעת מסרטן וזה - בוודאות לא נכון, אם זאת השאלה. אם קיימים סיכונים - את זה מנסים לבדוק בשלבי אישור חיסון חדש כמו זה.
מתוך קבוצה ענקית שהתחסנו בשביל לבדוק את החיסון, מתו אנשים, במספר שעדיין לא ידוע אם חורג מהתמותה הרגילה מקבוצה כזאת.
תופעות לוואי בוודאות יש, והאם זה מפחית את מספר המאושפזים מקורונה בקבוצת המתחסנים - זה כבר ידוע בוודאות גם כן.
אז זה לא יהיה אידיאלי להתחסן, אבל כנראה טוב יותר מאשר לא, בעיקר בשביל להפחית את הסיכון מוות מהקורונה עצמה אם נעביר את זה אל מישהו מבוגר.
החיים שלנו מלאים בפשרות, והאחריות היא להתפשר בדבר הנכון ;)
מתוך קבוצה ענקית שהתחסנו בשביל לבדוק את החיסון, מתו אנשים, במספר שעדיין לא ידוע אם חורג מהתמותה הרגילה מקבוצה כזאת.
תופעות לוואי בוודאות יש, והאם זה מפחית את מספר המאושפזים מקורונה בקבוצת המתחסנים - זה כבר ידוע בוודאות גם כן.
אז זה לא יהיה אידיאלי להתחסן, אבל כנראה טוב יותר מאשר לא, בעיקר בשביל להפחית את הסיכון מוות מהקורונה עצמה אם נעביר את זה אל מישהו מבוגר.
החיים שלנו מלאים בפשרות, והאחריות היא להתפשר בדבר הנכון ;)
ראי כמה קישורים, ושפטי בעצמך:
https://shofar.tv/videos/12542
https://www.youtube.com/watch?v=kyywidzq4co
עבורו, חיסונים -זה "הפתרון הסופי" (יותר גרוע מהיטלר ימ"ש):
https://www.youtube.com/watch?v=tq1mv5hfhx
^ זה הוסר בדיוק היום (אחרי שפירסמתי אותו פה אתמול פעמים רבות)
https://shofar.tv/videos/12542
https://www.youtube.com/watch?v=kyywidzq4co
עבורו, חיסונים -זה "הפתרון הסופי" (יותר גרוע מהיטלר ימ"ש):
https://www.youtube.com/watch?v=tq1mv5hfhx
^ זה הוסר בדיוק היום (אחרי שפירסמתי אותו פה אתמול פעמים רבות)
אנונימי
קישורים מעולים. תוכלי למצוא שם גם מידע על נחיתות חייזרים ואיפה ראו לאחרונה את אלביס.
וברצינות - לא מסרטן, לא מעקר, לא שום דבר דבילי. החיסונים נוסו על עשרות אלפי אנשים ולא נרשמו תופעות לוואי (חוץ מתגובה של המערכת החיסונית, שהיא לא תופעת לוואי, היא מה שאנחנו רוצים).
האם הם בטוח בטוח בטוח בטוחים גם לאורך זמן של שנים? אף אחד לא יכול להגיד בבטחון מלא עד שלא יעברו שנים. אז מה? בינתיים ניתן לקורונה להשתולל?
עדיף להתחסן.
וברצינות - לא מסרטן, לא מעקר, לא שום דבר דבילי. החיסונים נוסו על עשרות אלפי אנשים ולא נרשמו תופעות לוואי (חוץ מתגובה של המערכת החיסונית, שהיא לא תופעת לוואי, היא מה שאנחנו רוצים).
האם הם בטוח בטוח בטוח בטוחים גם לאורך זמן של שנים? אף אחד לא יכול להגיד בבטחון מלא עד שלא יעברו שנים. אז מה? בינתיים ניתן לקורונה להשתולל?
עדיף להתחסן.