7 תשובות
גקט בנתיים
עוד לא
לא כי זה חם לי מדי
אני כן, לא באופן קבוע.
לא, תמיד חם לי ואני היחידה שהולכת עם קצר ברחוב ומסתכלים עלי כאילו נפלתי מהירח או משהו חח
לא, חם לי
שמתי פיג'מה ארוכה פעם ראשונה אתמול וגם זה רק בגלל שהיה לי קר פתאום