4 תשובות
ההגדרה של זה h2o שזה יסוד של מימן ופחמן
שואל השאלה:
לא של מים, של הטעם שלהם
לא של מים, של הטעם שלהם
זה הגיוני להגיד שאין להם טעם, או שאולי הטעם כל כך חלש שאנחנו לא מצליחים להרגיש אותו
וואו, זה ממש מעניין, אני חושבת שמים לא נחשבים לטעם בגלל שהם לא מפעילים בלוטות טעם מסוימות, אומרים שלמים יש טעם אבל יונקים לא מסוגלים להרגיש אותו.
באותו הנושא: