12 תשובות
לא.
מצטרפת לשאלה
ממש לא
מה? לא
ממש לא
כשהייתי עצובה חבר שלי פשוט נתן לי חיבוק עד שהפסקתי לבכות
אז לדעתי לא
אז לדעתי לא
שואל השאלה:
אני בוכה ואני רק רוצה תשומת לב, תמיכה להרגיש אהובה וחבר שלי אומר לי עזבי אותי אין לי כח בשבילך את מדכא אותי את עושה לי כבר שחור זה מוצדק וכן חפרתי לו אבל עדיין: (
אני בוכה ואני רק רוצה תשומת לב, תמיכה להרגיש אהובה וחבר שלי אומר לי עזבי אותי אין לי כח בשבילך את מדכא אותי את עושה לי כבר שחור זה מוצדק וכן חפרתי לו אבל עדיין: (
אנונימית
אוף הוא מניאק לא צריך הרבה בשביל פשוט לתת חיבוק
שואל השאלה:
אני אבל לא יודעת אם הוא מניאק או שהוא צודק כי באמת חשבתי שהוא שם בשבילי אז באמת השתי לעצמי לחפור לו ובסך הכל רציתי תמיכה
אני אבל לא יודעת אם הוא מניאק או שהוא צודק כי באמת חשבתי שהוא שם בשבילי אז באמת השתי לעצמי לחפור לו ובסך הכל רציתי תמיכה
אנונימית
זה מאוד לגיטימי מה אין לו כוח את חברה שלו ואת צריכה אותו ואם זה לא קורה כול שעה ביום (שאת עצובה) אז באמת מה זה "אין לי כוח" לדעתי לא יפה
ברור, מה היא חושבת לעצמה, שזה שאני חבר שלה אומר שאני גם צריך לעזור לה ולדבר איתה גם בזמנים הקשים יותר?
למי שלא הבין, זה היה ציני לחלוטין, אני חושב שזה שאני חבר שלה אומר שאני גם צריך לעזור לה ולדבר איתה גם בזמנים הקשים יותר, אבל גם שהיא תעשה אותו הדבר.
למי שלא הבין, זה היה ציני לחלוטין, אני חושב שזה שאני חבר שלה אומר שאני גם צריך לעזור לה ולדבר איתה גם בזמנים הקשים יותר, אבל גם שהיא תעשה אותו הדבר.
לא ממש הבנתי למה עשו לי מינוס, זה ליטרלי היה ציניות וגם רשמתי את זה... כמה צריך להסביר שתגובה היא ציניות?
באותו הנושא: