4 תשובות
היא דוחה אין מילים אחרות
שום דבר טוב אין לי לומר על הבחורה
אפשר להבין אותה בהתחלה, כי היא הייתה ילדה בת 19 שהרישיון עוד טרי, אני בטוחה שאף אחד כאן לא היה במצב כמו שלה, בחורה צעירה שלא ממזמן קיבלה רישיון פוגעת בטעות בקשיש, זה הלם מוחלט. מבינה את זה שהיא נעלמה ל40 דקות כדי לעכל ולהבין. אחרי זה היא חזרה, והסגירה את עצמה ולא ברחה והתחבאה כמו הרבה נהגים שהם אפילו לא חדשים בכביש..
כל הקטע של הלימוזינה לא היה מכבד. אבל יש דבר אחד שפרסיליה אשמה בו וזה הסטורי! היא לא ידעה שמביאים את הלימוזינה אבל המינימום שהיא יכלה לעשות זה לא לתעד לרשתות החברתיות.
בהתחלה גם אני שנאתי אותה אבל אז הבנתי אותה כי היא הייתה נמצאת באותו מקום עם רוצחות, אונסות, נרקומניות ופושעות גדולות. תנסו להסתכל על כל הצדדים.
רעה ואנוכית