14 תשובות
אחד בלחץ והחתולה שלי
3
אחת וגם זה בקושי והיא מהאינטרנט :)
כנראה ששלושה
אני גר עם אחד מהם אז אני לא בטוח אם זה נחשב כי זה לגמרי לא היתה בחירה שלי להיות תקוע איתו למעלה חצי שנה בבית בלי לצאת
אני גר עם אחד מהם אז אני לא בטוח אם זה נחשב כי זה לגמרי לא היתה בחירה שלי להיות תקוע איתו למעלה חצי שנה בבית בלי לצאת
4 או 5
אבל אני מעדיפה לפנות לחברה הכי הכי טובה שלי במקרים כאלה
אבל אני מעדיפה לפנות לחברה הכי הכי טובה שלי במקרים כאלה
1 הכרתי אותה בוואצפ וזה הדבר הכי מדהים שקרה לי בחיים נפגשנו כבר עשר פעמים כמעט והיא החברה הכי טובה שלי
1 בלחץ.
3
12, הכי שמחה בעולם שיש לי אותן
באותו הנושא: