14 תשובות
אחד בלחץ והחתולה שלי
אחת וגם זה בקושי והיא מהאינטרנט :)
כנראה ששלושה
אני גר עם אחד מהם אז אני לא בטוח אם זה נחשב כי זה לגמרי לא היתה בחירה שלי להיות תקוע איתו למעלה חצי שנה בבית בלי לצאת
4 או 5
אבל אני מעדיפה לפנות לחברה הכי הכי טובה שלי במקרים כאלה
1 הכרתי אותה בוואצפ וזה הדבר הכי מדהים שקרה לי בחיים נפגשנו כבר עשר פעמים כמעט והיא החברה הכי טובה שלי
1 בלחץ.
12, הכי שמחה בעולם שיש לי אותן