22 תשובות
קודם כל, תבין מה אתה מרגיש.
תבין אם זה קשור אליה או בכללי.
כי אם זה לא קשור אליה, אתה תסבך אותה ותבלבל אותה ותיצור בלאגן. תבין את הרגשות שלך קודם
אבל אם אתה מרגיש שאתם יכולים לחזור לקשר בתור ידידים טובים, אז אולי זאת כן אופציה להתקשר
שואל השאלה:
מאוד קשה לי להבין את הרגשות שלי, תמיד כשזה מרגיש שהבנתי זה מתהפך לגמרי
אנונימי
אז כנראה שזה השלב שהתגברת עליה.
אתה צמא לזוגיות
לא איתה כנראה.
תנסה להכיר מישהי אחרת, תראה איך זה יזרום
תראה, אתה לא יכול לדעת אם היא מרגישה אותו דבר כלפייך, אולי היא בקטע אחר עם מישהו אחר, אולי היא בכלל במקום אחר בחיים, ואולי היא מרגישה אותו דבר כמוך.
אל תהיה נקבה ותתקשר אליה בטלפון כמו איזה פרחח, תגיד לה שאתה רוצה להיפגש, קח אותה לאיזה גלידה טובה, לאיזה המבורגר טעים, ותגיד לה, ככה שגם אם היא לא תרגיש כמוך לפחות יהיה משהו טעים בצד :)
בהצלחה!!!
אני חושבת שכרגע אתה נמצא במצב מבלבל רגשית בגלל החלום שהיה לך. אני ממליצה לך לתת לזה עוד זמן ולא להתקשר עוד בשביל לתת לעצמך להתייצב מבחינה רגשית מהנושא.. אם לאחר שנרגעת ואתה לא נמצא עוד בסערה ובלופ מהחלום הזה אך התחושות לא עוברות והבפנים שלך מסמן לך שאתה זקוק לה באופן ספציפי, אתה יכול לשלוח לה הודעה שבה תבקש לדבר אם זה בסדר מבחינתה (כי יכול להיות שהיא לא רוצה בזה עוד).
מצד שני אם התחושות נמשכות אך זה לא בגללה אלא בגלל הגעגוע לאהבה ולרגש, בדיוק כמו שכתבת, זה לא יהיה פייר מצדך ליצור קשר ולנצל את זה בשביל הפקת רווח אישי..
ממליצה לך להרהר בזה כמה ימים ולהחליט היטב מה אתה עושה ואם אתה צריך להתייעץ אני פה:)
ככה זה רגשות ולפעמים לא מבינים אותם, אבל אני מאמינה שבסוף תדע מה לעשות.
אתה לא מתגעגע אליה, אתה מתגעגע לזוגיות.
תמצא מישהי אחרת, יש סיבה למה נפרדם וכבר התגברתם אחד על השני.
שואל השאלה:
^^^^^אני לא בן אדם שמצליח לדבר עם אנשים שהם לא כבר חברים שלי, זה כל כך קשה בשבילי ליצור חברויות חדשות אז להכיר מישהי אחרת יקח לי הרבה זמן
אנונימי
אל תלחץ או תכריח את עצמך להכיר מישהי אחרת בגלל הצמא לאהבה, זה יהיה לא בריא בשבילך..
שואל השאלה:
אני לא יכול להכיר אנשים חדשים בכללי
אנונימי
אתה יכול לראות את הקשר שלכם ממשיך? זאת השאלה, אם אתם באמת מתאימים זה לזה
אתה לא חייב להכיר מישהי אחרת.
פשוט תדע מה אתה מרגיש לפני שאתה מתקשר אליה, כי ברגע שתתקשר אליה אין דרך חזרה.
אם עדיין יש לך רגשות אליה תגיד לה את זה ואם לא תחשוב טוב אם לחזור לקשר הזה או לא
אני אגיד לך, אני הייתי רוצה שמישהו יהיה איתי כי הוא מאוהב בי ולא מסיבה אחרת.. אם אתה לא מרגיש מאוהב בה ורצון לתת לה את כל האהבה שבעולם, אני לא יודעת עד כמה זה נכון. תנסה להבין מה אתה בדיוק מרגיש
^אני לא בהכרח מסכימה כי אפשר להישאר חברים טובים. כאלה שמדברים על הכל אחד עם השני ועל זוגיות ואם אתה מרגיש שלחזור לקשר איתה לא יציף לא לה ולא לך את הרגשות שהיו ביניכם אז תחשוב על זה
שואל השאלה:
אני כל כך צמא למגע בנקודה הזאת, אני שונא את עצמי כל כך למה אני לא יכול פאקינג לדבר עם אנשים אחרים בחיים האמיתיים, אני לא יכול לדבר עם הקופאי בשופרסל בלי להרגיש מובך
אנונימי
שואל השאלה:
איפה אני אפילו מתחיל?
אנונימי
שאתה פונה לאנשים המחשבה הראשונית שעולה לך לראש היא מה יחשבו עליי?
שואל השאלה:
אה לגמרי
אנונימי
אז גם אני ככה. וזה השלב הראשון.
זה לא קל לשנות את המחשבה הזאת אבל זה אפשרי
פשוט ברגע שאתה רוצה לגשת למישהו, תעשה את זה. אל תחשוב יותר מדיי ובמיוחד על תחשוב מה הוא יחשוב. כי אם זאת המחשבה שתעלה לך לראש זה יכניס אותך לפחד ואתה אוטומטית תימנע מזה. תחזור לעצמך בראש כל הזמן לא אכפת לי מה הם חושבים עד שבאמת לא יהיה לך אכפת
שואל השאלה:
אני אנסה, תודה :)
אנונימי
אם אתה צריך עוד משהו אתה יכול לדבר איתי :)
אני ממש מבינה אותך גם אני ככה
קשה לי. ברגע שאני רואה בן אדם אני קופאת במקום ופשוט נלחצת ולא חושבת בהיגיון. אני עובדת על זה, ואתה גם יכול. אתה יכול לשנות את זה