4 תשובות
תהיי חזקה אהובה שלי❤
כל דבר שאת צריכה אני פה.❤
כל דבר שאת צריכה אני פה.❤
מצטערת לשמוע❤
הכל יהיה בסדר אני בטוחה שהיא שומרת עלייך מלמעלה❤❤
הכל יהיה בסדר אני בטוחה שהיא שומרת עלייך מלמעלה❤❤
תהיה חזקה❤
דרך אגב גם לי קוראים אגם ואני בת 14 וזה עושה לי כזה עצוב שילדה בגיל כזה הלכה לעולמה
דרך אגב גם לי קוראים אגם ואני בת 14 וזה עושה לי כזה עצוב שילדה בגיל כזה הלכה לעולמה
תיהי חזקה אני לא אומרת לך עכשיו שזה עוד מעט יעבור כי זה לא. יקח זמן אני יודעת איך זה מרגיש לעבד מישהו קרוב לצערימשתתפת בצערך אני בטוחה שהיא מתגעגעת עלייך גם❤
באותו הנושא: