4 תשובות
לי אישית זה קשה אבל למדתי מסדרות ושירים
זה קשה
עדיף ללמוד את הבסיס של השפה ולהמשיך עם סדרות זה יותר מועיל ואת לומדת להתבטא ושפת יומיום
מתי אנשים יבינו שאפליקציות זה לא מספיק כדי באמת להגיע לרמה גבוהה
למדתי פעם ספרדית (שוטף כאילו, לא כמו צ'אחלה שראתה פרק של משהו בויוה וטוענת שהיא מדברת ספרדית) מדואולינגו אבל פשוט לא היה לי עם מי לדבר אז פשוט שכחתי את זה
אז זה דיי חשוב שיהיה לך עם מי להתאמן עליה או פשוט להשתמש בה