8 תשובות
לא.......
בטח
חלב אם נחשב לסמים?
וואלה אין לדעת האמת.. מעניין
אם מישהו שלא צריך לקחת לוקח אז מעניין מה זה עושה לו. חוץ מזה מי שיש לו דיכאון שיעשן קנאביס זה עושה את העבודה
סם הוא כל חומר בעל השפעה פסיכואקטיבית על המוח שמשנה את תפיסת המציאות בצורה כזאת או אחרת
לפי ההגדרה כן ציפרלקס נחשב סם
הפעילות העיקרית שלו היא העלאת רמת הסרוטונין במוח כמו הרבה סמים אחרים כמו אמדי, ירוק, תרופות נוגדות דיכאון וכו' וכו'
לפי ההגדרה כן ציפרלקס נחשב סם
הפעילות העיקרית שלו היא העלאת רמת הסרוטונין במוח כמו הרבה סמים אחרים כמו אמדי, ירוק, תרופות נוגדות דיכאון וכו' וכו'
זה שמשהו מוגדר כתרופה לא אומר שהוא לא סם ולהפך
כן ציפרלקס נחשב לסם,
גם ריטלין נחשב לסם,
כל אופיאט נחשב לסם,
סוכר נחשב לסם,
קפאין נחשב לסם,
אין לך מושג כמה דברים שאת צורכת ביום יום נחשבים לסמים אפילו,
זו לא דרך טובה להגדיר דברים "סם או לא סם" במיוחד כשהמילה סם לרוב באה בקונוטציה שלילית, וישר חושבים על סמים קשים ועל אנשים שמזריקים הירואין, זה לא נכון.
צ'יפרלקס נחשב לסם, אבל הוא מציל חיי אדם מידי שנה, מאות אלפים ניצלו בזכות התרופה הזו, אם לא מיליונים.
אופיאטים נחשבים לסמים שקרובים מאוד להירואין, ואנשים משתמשים בהם בכמויות בארץ ובעולם, מתרופות נגד שיעול למשככי כאבים יעילים, וכן קודאין, מורפיום, אוקסיקודון, אלו חומרים שמופקים מאותו צמח שהירואין מופק ממנו, וקודאין אפשר למצוא ברוקסט, מורפיום לרוב m.i.r, אוקסיקודון לרוב נמכר בכדורי פרקוסט או אוקסיקונטין.
באמת שזה לא משנה ההגדרה, אבל אם זה סתם לידע כללי שלך אז כמובן שכן.
ואגב גם אלכוהול זה סם, ואלכוהול נחשב אם אני לא טועה לסם שגורם להכי הרבה מקרי מוות ותאונות דרכים מידי שנה, סם קטלני מאוד, ממכר, שמזיק בכל דרך לגוף ללא תועלת רפואית, לעומת מלא סמים אחרים כמו קנאביס שנמצאו כיעילים בטיפול של מחלות כמו פרקינסון ואפילפסיה והפרעות ptsd ועוד ועדיין אינם נמצאים בסל התרופות במדינה.
אגב האום הורידו את הקטלוג "סם מסוכן" מקנאביס, במקום דרגת סיכון 4 לדרגת סיכון 2, שזו הדרגת סיכון שתרופות אופיאטיות נמצאות בה, כמו הפרקוסט שנמצא בסל התרופות במרשם רופא, זאת אומרת שאם הלגלזציה לא תגיע ב9 חודשים הקרובים, כנראה שגם רופא המשפחה יוכל לרשום את זה למטופלים.
גם ריטלין נחשב לסם,
כל אופיאט נחשב לסם,
סוכר נחשב לסם,
קפאין נחשב לסם,
אין לך מושג כמה דברים שאת צורכת ביום יום נחשבים לסמים אפילו,
זו לא דרך טובה להגדיר דברים "סם או לא סם" במיוחד כשהמילה סם לרוב באה בקונוטציה שלילית, וישר חושבים על סמים קשים ועל אנשים שמזריקים הירואין, זה לא נכון.
צ'יפרלקס נחשב לסם, אבל הוא מציל חיי אדם מידי שנה, מאות אלפים ניצלו בזכות התרופה הזו, אם לא מיליונים.
אופיאטים נחשבים לסמים שקרובים מאוד להירואין, ואנשים משתמשים בהם בכמויות בארץ ובעולם, מתרופות נגד שיעול למשככי כאבים יעילים, וכן קודאין, מורפיום, אוקסיקודון, אלו חומרים שמופקים מאותו צמח שהירואין מופק ממנו, וקודאין אפשר למצוא ברוקסט, מורפיום לרוב m.i.r, אוקסיקודון לרוב נמכר בכדורי פרקוסט או אוקסיקונטין.
באמת שזה לא משנה ההגדרה, אבל אם זה סתם לידע כללי שלך אז כמובן שכן.
ואגב גם אלכוהול זה סם, ואלכוהול נחשב אם אני לא טועה לסם שגורם להכי הרבה מקרי מוות ותאונות דרכים מידי שנה, סם קטלני מאוד, ממכר, שמזיק בכל דרך לגוף ללא תועלת רפואית, לעומת מלא סמים אחרים כמו קנאביס שנמצאו כיעילים בטיפול של מחלות כמו פרקינסון ואפילפסיה והפרעות ptsd ועוד ועדיין אינם נמצאים בסל התרופות במדינה.
אגב האום הורידו את הקטלוג "סם מסוכן" מקנאביס, במקום דרגת סיכון 4 לדרגת סיכון 2, שזו הדרגת סיכון שתרופות אופיאטיות נמצאות בה, כמו הפרקוסט שנמצא בסל התרופות במרשם רופא, זאת אומרת שאם הלגלזציה לא תגיע ב9 חודשים הקרובים, כנראה שגם רופא המשפחה יוכל לרשום את זה למטופלים.
אנונימי