5 תשובות
ברור!!!
לא, המשחק חסר חשיבות כי שתי הקבוצות כבר עלו לשמינית הגמר, אז סביר להניח שמסי או רונאלדו לא ישחקו (אולי גם שניהם לא ישחקו), ואז המשחק הופך לפחות מעניין
שואל השאלה:
לדעתי המאמנים לא ימנעו מהאוהדים את המשחק הענק הזה ואם כן הם פשוט רעים
אנונימי
שואל השאלה:
הם פותחים בסוף ברווז
אנונימי
כן אני רואה, אחלה משחק